Sunday, March 15, 2009

Kenduri Kahwin

Hemm...pagi tadi aku bgn pkl 9 lebey kot. Trus ngadap pc. Tu je la keje aku. Hr ni ade jemputan kawin kat Tmn. Melawati. So sblm smpai msnye aku surfing la ape2 yang patut dl. Dlm pkl 10 lebey br aku mandi then iron bj kurung kaler merah aku tu. So hr ni nye dressing kaler merah ngan tudung sedondon utk knduri. Roomates aku pkl 12 dh blk ke rumah msg2. Hem.. so dis weekend aku keseorangan lg spt biase. Ceh..mcm x penah dok sorg2. Seingt aku dr aku zaman Gama lg aku dh slalu dok sorg2 time weekend kot. Itulah yg terjadi bile dpt roomates orang KL or Selangor. huhuu.. So dlm pkl 1.15 kt org btolak ke rumah yan ikut highway MEX. Konvoi 2 kereta. Aku tumpang keta haida, skali ngan reen n fiza. Keta lg 1 laila n sarah. Smpai kt tol ke2 sblm jumpe Jln Tun Razak, keta lg 1 hilang. Pttnye depa yg ikut kt org. Tp bile call, rupenye die org ade kt depan kt org. Jauh jgk la. Sbbnye ialah die org gune touch n go but kt org msk lorong kene bg cash n go. So kt org decide utk jumpe blk kt Stesen Minyak dpn LRT Damai.

Smpai umah yan dlm pkl 2. Ms tu yan tgh mkn. Tema nye kaler pink. So dr baju, kemah, tmpt snding, bilik n hntaran seme kaler pink. Sbb yan pn tgh mkn, so kt org pn mkn la dulu. Perut pn sdh kelaparan yg amat sgt. Biasela, bile anak2 dara dh jumpe dok 1 meja. Mcm2 cite yg klua. Slh 1 nye adalah, kt org seme rase pelik sgt, kenape abg lagu ni asing mainkan lagu yang sedih2 je. Patutnye perkahwinan, psg la lagu gumbira. Confius btol. Hem.. smbil2 tu tunggu ika, zurin n yus yg tak smpai2 lg ni.

Lepas habis mkn, mulela sesi amik gambo ngan pengantin. Wah..ni saat2 yg tak blh dilepaskan. Tak sabar rasenye nak tengok gambar tu. Dalam blk pengantin pn kt org ambik gambar jgk. Hehee..

No comments: