Friday, April 3, 2009

J CARD Fiesta! at AEON Equine Park

Lebey kurang pukul 9.30 pagi aku, cik d and cik kirin telah bertolak dari bumi cyberjaya menuju ke tempat pelaburan itu yang sangat2 ditunggu kami setelah sekian lamenye. Cik D memandu keretanya dengan had laju yang selamat. Ketika itu riak wajah masing2 sangat la terujanye. Kami tiba ke destinasi kami lebey kurang pukul 10 lebey. Ternyata orang ramai telah mula berada di sana pada awal-awal pagi lagi kerana kami terpakse parking di luar sahaja. Terpaksela kami menapak. Nasib baik dekatla jugak tempat park tu dari pintu masuk.

Dipendekkan cerita, aku telah berjaya melabur sebanyak lebih kurang RM100++ di situ. Memangla sgt2 teruja tapi aku dapat mengawal keterujaan itu memikirkan duit itu perlu dibiarkan di dalam akaun aku untuk keperluan semasa. Hehe.

Inilah hasil-hasil pelaburan aku. Dan ditambah dengan sepasang kasut ofis kaler hitam.

2 helai blouse

Ni baju baby untuk kuhadiahkan buat anak kawan2 ku.

Baju-baju Diana

Baju-baju Kirin

1 comment:

FJ said...

meriahnya blog ko! wat sendiri ke nim, cane tu??eh, bila nk upload gmbr kita, huuuu...

p/s: kena tunggu bila fesal free ah sebelum menaiki persona beliau. beliau ada program dengan buah hati belahan jiwa beliau sabtu ni. ampeh tul. kata nexwik. tak sabau2 la tuh