Tuesday, February 15, 2011

Bobiku sakit...


This is my lovely pet. Name nye bobi. tp dh 2 hr bobi tak sihat. Badan die panas. Demam. Tp aku taktau punca sebenarnya. Pd kaki die ade bekas luka kecil. Taktau die kene gigit atau ape. Kesian dan sedih btol aku tgk die. mkn pn tak lalu. hr ni bobi baru mkn sikit je. tu pn setelah aku beli tuna whiskas, yg dlm pek kecik tu. Sedih btolla. Kalo tak, tiap-tiap hari bobi akan kejutkan aku pagi-pagi sewaktu subuh untuk mntk makan. Bobi jgk suke main kejar-kejar dan main tiger bear. Rindu sgt bobi yg ceria tu.Sekarang ni aku terpakse suapkan makan dan minum die. Tu pn die ssh sgt nk terima makanan. Taknak bukak mulut. Sikit je dpt bg die mkn. Sediiiiiiiiiihnyeeeeeeee......
Aku taknak bobi pergi.. Ya Allah.. selamatkanlah bobi. Semoga die sembuh dan ceria seperti sedia kala.Amin...

2 comments:

ChLoE said...

Salam makkk!!!

wah2....sudah aktif nampaknye ber blog. Mak kat ne skang ni?
Teruskan update okehh~~~

owhh...congrats on ur pregnancy. Dah bape bulan ni?

Violacea said...

hi huda...hehe tula.ni tgh cuti kt ktn.
thanks huda.dh 8 bln lebey dh.
mak pn nk congrats kt huda sbb dh dpt dok umh baru tu. cantik bangat!
kalo mak dok SK lg leh la pergi umh baru huda tu.Tp now ni mak dh pndh dok kota tinggi.hehee...